Angst tandarts Ede

Tandartspraktijk Spoorstaat is ook een angst tandarts voor patiënten in Ede, Wageningen en omstreken. Met onze persoonlijke benadering en geduld kunnen wij alle tandarts behandelingen uitvoeren bij patiënten met angst voor de tandarts.  Voor patiënten die bang voor de tandarts zijn is het belangrijk om te weten dat we tegenwoordig vrijwel alle behandelingen pijnloos kunnen uitvoeren. We besteden extra tijd en aandacht om onze patiënten op hun gemak te stellen. Dit doen we door een vertrouwensband op te bouwen tussen de tandartsen en onze patiënten.

We merken bij onze patiënten dat er in geval van angst voor de tandarts de stap om behandeld te worden groot is. Zo kan het gebeuren dat de tandarts voor langere periode wordt ontweken waardoor een klein probleem in de mond zoals een gaatje kan uitgroeien tot een veel groter probleem. We willen u om deze reden aanmoedigen om toch contact op te nemen met de tandarts.

Pijnloze behandeling bij de tandarts

Voor elk tandheelkundig probleem hebben wij een passende oplossing. We zorgen ervoor dat u voldoende vertrouwen krijgt in de tandarts en de behandeling. Vervolgens voeren wij de behandeling pijnloos voor u uit. De moderne tandheelkundige technieken zijn de laatste jaren snel gevorderd. Wij maken dan ook gebruik van de laatste technieken en tandheelkundige instrumenten. Hierdoor hebben wij voldoende controle over de behandeling en bovendien kunnen we snel en vakkundig te werk gaan.

Wij beloven dat wij samen met u stap voor stap uw angst zullen wegnemen, tot u gemakkelijk in de stoel ligt.

Angst voor een tandartsbezoek? Angst therapie helpt!

Angst voor de tandarts heeft een oorsprong. We horen vaak dat een vervelende ervaring bij de tandarts in het verleden de oorzaak is. Daarnaast kunnen verhalen van andere mensen of het zien van een film ook zorgen voor een verkeerd beeld van de tandarts. Er zijn ook mogelijkheden om met een narcose behandeling of een tandarts roesje de behandeling uit te laten voeren. Toch vindt Tandartspraktijk Spoorstraat het belangrijker om onze patiënten te begeleiden om de angst voor de tandarts te overwinnen. Mocht de behandeling toch te ingrijpend zijn kunnen we samen met u kijken naar de mogelijkheden om de behandeling onder narcose uit te laten voeren onder begeleiding van een gecertificeerde arts.