• Tandartspraktijk-Spoorstraat-logo

• implantaten ede wageningen

Spoed Tandarts Ede

Tandarts Spoorstraat houdt ook rekening met spoed patiënten. U kunt soms plotseling last van uw gebit krijgen en daarom met spoed een tandarts nodig hebben. Wij zorgen voor onze bestaande patiënten dat er ruimte in onze agenda is voor tandarts spoed. Heeft u met spoed een tandarts nodig en bent u geen patiënt bij ons? U kunt alsnog terecht bij tandarts Spoorstraat. Spoed tandarts Ede staat voor u klaar. Wij vragen u wel om eerst te bellen voor het maken van een afspraak.

Spoed tandarts behandelingen

U kunt bij spoed tandarts Ede terecht voor de volgende spoed behandelingen:

• Onstoken tandvlees
  • Kiespijn
  • Nabloedingen
  • Wortelkanaalbehandeling
  • Afgebroken tanden of kiezen
  • Acute heftige pijn
  • Ongevallen

Als u pijn of klachten aan uw gebit heeft en u weet niet zeker waar het vandaan komt kunt u altijd bij ons terecht. Bij de volgende klachten moet er met spoed behandeld worden:

• Opgezwollen wangen (abces)
  • Onstekingen in de mond
  • Uitgevallen tanden of kiezen
  • Afgebroken tanden of kiezen
  • Bloedingen in de mond.

Ook kunt u last krijgen van nabloedingen als u naar de tandarts bent geweest. Is uw eigen tandarts niet beschikbaar? U kunt spoed tandarts Ede bellen om te kijken of wij een gaatje voor u kunnen vinden.

Tandarts spoed buiten openingstijden

Als tandarts Spoorstraat gesloten is kunt u voor tandarts spoed terecht bij Ziekenhuis Gelderse Vallei. Spoed tandarts Ede is aangesloten bij de tandarts spoed dienst van de Gelderse Vallei. U kunt hun bereiken op telefoonnummer (0318) 200 800.  Dit is het nummer van de huisartsenpost in Ede. U krijgt een doktersassistente aan de lijn die u direct kan helpen met het maken van een afspraak met een dienstdoende tandarts.

De spoed tandarts post is gevestigd aan de achterzijde van het Ziekenhuis de Gelderse Vallei. Zij zijn buiten reguliere openingstijden alleen beschikbaar voor spoed tandheelkunde die niet kan wachten tot tandarts Spoorstaat weer beschikbaar is. Als u toch niet terecht kan bij de Geldere Vallei raden wij u aan een pijnstiller te nemen en de volgende ochtend zo vroeg mogelijk met tandarts Spoorstraat te bellen voor het maken van een afspraak.