Spoed tandarts Ede

Tandarts Spoorstraat houdt rekening met spoed patiënten.

Kiespijn kan soms in alle hevigheid opkomen, soms onzichtbaar, soms door een afgebroken tand of kies, een verloren vulling, noem maar op.  Dan heeft u met spoed een tandarts nodig. Voor onze bestaande patiënten zorgen wij dat er ruimte in onze agenda is voor tandarts spoed.

Bent u geen patiënt bij ons? Dan kunt u toch terecht bij Tandarts Spoorstraat. Wij vragen u wel om eerst te bellen voor het maken van een afspraak, dan staat spoed tandarts voor u klaar!

U kunt bij spoed tandarts Ede terecht voor de volgende spoed behandelingen:

• Pijnlijk ontstoken tandvlees

• Acute, hevige kiespijn

• Nabloedingen

• Wortelkanaalbehandeling

• Afgebroken tanden of kiezen

• Gebitsbeschadiging door ongeval

•

Soms weet u niet zeker waar de pijn vandaan komt, toch kunt u altijd bij ons terecht. Bij de volgende klachten is spoed vereist:

• Opgezwollen wangen (abces)

• Ontstekingen in de mond

• Uitgevallen tanden of kiezen

• Bloedingen in de mond.

Ook kunt u last krijgen van nabloedingen na een behandeling bij de tandarts. Is uw eigen tandarts niet beschikbaar? U kunt spoed tandarts Ede bellen voor een spoedconsult.

Spoed tandarts buiten openingstijden

Als tandarts Spoorstraat gesloten is kunt u voor tandarts spoed terecht bij Ziekenhuis Gelderse Vallei. Spoed tandarts Ede is aangesloten bij de tandarts spoed dienst van de Gelderse Vallei.

U kunt hun bereiken op telefoonnummer (0318) 611 888.  Dit is het nummer van de huisartsenpost in Ede. U krijgt een doktersassistente aan de lijn die u direct kan helpen met het maken van een afspraak met een dienstdoende tandarts.

De spoed tandarts post is gevestigd aan de achterzijde van het Ziekenhuis de Gelderse Vallei.

Zij zijn buiten reguliere openingstijden alleen beschikbaar voor spoed tandheelkunde die niet kan wachten tot tandarts Spoorstaat weer beschikbaar is. Als u toch niet terecht kan bij de Geldere Vallei raden wij u aan een pijnstiller te nemen en de volgende ochtend zo vroeg mogelijk met tandarts Spoorstraat te bellen voor het maken van een afspraak.

Tandarts praktijk

Spoorstraat

Ons adres

Noordelijke spoorstraat 8